Daywize Cloud is ontstaan vanuit verwondering
Waarom worden medewerkers en managers niet als uitgangspunt genomen voor de HR-software die zij geacht worden te gebruiken? Dat is juist wat wij wel hebben gedaan!
Employee selfservice
Overal en altijd inzicht in je eigen gegevens
Nooit meer zoeken naar je loonstrook
Wijzig in een handomdraai je adres, bankrekening of andere persoonlijke gegevens
Vraag verlof aan waar en wanneer jij dat wil
Declareren was nog nooit zo makkelijk!
Manager selfservice
Direct inzicht in alle relevante gegevens van jouw medewerkers
Dien eenvoudig functie-, salaris-, uren- of andere wijzigingen in
Start met een paar klikken een indienst- of uitdiensttreding
Handel snel de verlof- en opleidingsaanvragen van je medewerkers af
Sollicitant selfservice
Ook de toekomstige medewerker heeft toegang tot een set gegevens in Daywize Cloud
Gegevens als personalia, certificeringen en opleidings- en arbeidsverleden worden dan ook door de sollicitant zélf digitaal aangevuld!
Nog meer functionaliteiten die de moeite waard zijn!
Automatische berekening afstand woon-/werkverkeer en berekening reiskostenvergoeding
Documenten als bevestiging van een mutatie automatisch toegevoegd aan digitaal dossier medewerker
Mutaties worden afgehandeld op basis van zelf in te stellen workflows
Altijd inzicht in de status van een ingediende mutatie
Bij uitdiensttreding automatische berekening resterende verlofuren