Daywize Cloud is ontstaan vanuit verwondering

Waarom worden medewerkers en managers niet als uitgangspunt genomen voor de HR-software die zij geacht worden te gebruiken? Dat is juist wat wij wel hebben gedaan!

Employee selfservice

  • Overal en altijd inzicht in je eigen gegevens

  • Nooit meer zoeken naar je loonstrook

  • Wijzig in een handomdraai je adres, bankrekening of andere persoonlijke gegevens

  • Vraag verlof aan waar en wanneer jij dat wil

  • Declareren was nog nooit zo makkelijk!

Manager selfservice

  • Direct inzicht in alle relevante gegevens van jouw medewerkers

  • Dien eenvoudig functie-, salaris-, uren- of andere wijzigingen in

  • Start met een paar klikken een indienst- of uitdiensttreding

  • Handel snel de verlof- en opleidingsaanvragen van je medewerkers af

Sollicitant selfservice

  • Ook de toekomstige medewerker heeft toegang tot een set gegevens in Daywize Cloud

  • Gegevens als personalia, certificeringen en opleidings- en arbeidsverleden worden dan ook door de sollicitant zélf digitaal aangevuld!

Nog meer functionaliteiten die de moeite waard zijn!

  • Automatische berekening afstand woon-/werkverkeer en berekening reiskostenvergoeding

  • Documenten als bevestiging van een mutatie automatisch toegevoegd aan digitaal dossier medewerker

  • Mutaties worden afgehandeld op basis van zelf in te stellen workflows

  • Altijd inzicht in de status van een ingediende mutatie

  • Bij uitdiensttreding automatische berekening resterende verlofuren

Deel deze pagina!